هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل

گروه صنعتی Caren Altay از چهار برند Caren Panel، Caren Design، Caren Saze و Caren Connex تشکیل شده است.

هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل با توجه به محیط و ابعاد سردخانه می تواند رنج متفاوتی داشته باشد. امروزه سردخانه ها نقش مهمی در تامین و سالم ماندن مواد غذایی، گوشت و میوه ها دارند که با توجه به نوع کاربری آنها می توان این سازه ها را با کمک ساندویچ پانل ها طراحی و اجرا کرد. ساندویچ پانل ها انواع مختلفی دارد که در این مقاله به معرفی آنها، ساخت سردخانه با ساندویچ پانل و هزینه آن می پردازیم.

کاربرد انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها در واقع سازه های سه لایه ای هستند که از ورق فولادی و هسته میانی تشکیل شده اند. این نوع از سازه ها امروزه جایگزین مصالح سنتی مانند آجر و سیمان شده اند که نسبت به آنها مزایای قابل توجهی دارند.

از جمله مزایای ساندویچ پانل می توان به اجرای ساندویچ پانل به صورت سریع و راحت، وزن سبک، قیمت مناسب، انعطاف پذیری و نرم بودن و … اشاره نمود. این نوع از سازه ها از سه لایه با ورق های گالوانیزه با خاصیت ضد خوردگی ساخته شده اند که می توانند در عین سبکی، استحکام خود را نیز حفظ نمایند.

لازم به ذکر است که عایق میانی این سازه از جنس پلی یورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و … تهیه شده است که می تواند ساندویچ پانل ها را در برابر حرارت عایق کند. به طور کلی دو مدل ساندویچ پانل وجود دارد که در مدل ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری در دیواره و سقف اسفاده می شود. اما با توجه به نوع کاربرد و مواد و عایق میانی ساندویچ پانل ها می توان مدل های متنوعی از ساندویچ پانل را تهیه و تولید کرد که یکی از انواع آنها به اسم ساندویچ پانل سردخانه ای شناخته می شود.

همچنین بخوانید: ساندویچ پانل دیواری و مزایای استفاده از آن

هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل

ساخت سردخانه با ساندویچ پانل

سردخانه ها یکی از محیط های موردنیاز در هر جامعه و شهر است. این محیط برای نگهداری از مواد غذایی، خشکبار، گوشت و مرغ و … مورد استفاده قرار می گیرد و نقش مهمی در حفظ و سلامت مواد غذایی دارد.

یکی از کاربرد های ساندویچ پانل، استفاده از آنها در ساخت محیط هایی نظیر کارگاه ها، اتاقک ها و همچنین سردخانه ها است که در ادامه می خواهیم در مورد آن و هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل تهران بیشتر حرف بزنیم. برای ساخت سردخانه از ساندویچ پانل های خاصی استفاده می شود که مزایای خاص خود را به خصوص برای ساخت این نوع از سازه ها دارد. هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل یکی از این مزایا به شمار می آید که در هدینگ های بعدی توضیح داده می شود.

ساندویچ پانل های سردخانه ای

همانطور که در قسمت بالا نیز اشاره شد، سردخانه های ساندویچ پانلی از ساندویچ پانل های خاصی ساخته می شوند که “ساندویچ پانل سردخانه ای” نام دارند. در واقع نیاز صنایع و بخش های مختلف جامعه به سردسازی عاملی شد تا پانل های سردخانه ای که شامل یک بخش میانی با ماده پلی اورتان، لایه های بیرونی با جنس ورق های آلومینیومی پوشیده ساخته شوند.

این نوع از ساندویچ پانل ها برای ساخت سردخانه های ساندویچ پانل معمولا ضخامت هایی در حدود 8 الی 15 سانتی دارند و عایق خوبی برای سرما و گرما می باشند که این ویژگی بزرگترین دلیل استفاده از این نوع ساندویچ پانل ها است.

همچنین بخوانید: ساخت ساختمان پیش ساخته با کمترین هزینه

هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل

هزینه و شرایط ساخت سردخانه با ساندویچ پانل

در مورد هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل باید گفت از آنجایی که سردخانه ها اماکن بسیار پر کاربردی هستند، هزینه ساخت آنها شامل دو هزینه عمده می شود:

  • هزینه ساخت سردخانه ساندویچ پانل
  • هزینه های تجهیزات سرمایشی

از جمله فاکتورهای موثر در هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل می توان به موارد مختلفی اشاره نمود که عبارتند از:

  • ابعاد سازه که با توجه به ابعاد و مساحتی که در برمیگیرد، می تواند هزینه ها را کاهش یا افزایش دهد.
  • قیمت ساندویچ پانل با توجه به جنس آنها
  • قیمت ساندویچ پانل با توجه به نوع کاربری سردخانه که می تواند متفاوت باشد.

هزینه خرید و فروش و نصب ساندویچ پانل سردخانه ای

به عنوان مثال برای بیان هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل می توان یک سردخانه با ابعاد 15 در 8 در 3 متر را در نظر گرفت که حجمی در حدود 360 متر مکعب دارد. این سرد خانه می تواند در حدود 170 تن خشکبار، 18 تن خرما، 35 تن دارو، 120 تن مواد لبنی و 100 تن میوه در خود جای دهد که در این صورت هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل با سردخانه کوچک و یا بزرگتر متفاوت خواهد بود.

گروه صنعتی کارن آلتای یکی از مجموعه های صنعتی متشکل از 4 مجموعه کاری در حوزه ساخت ساندویچ پانل ها، ساختمان پیش ساخته، ساخت کانکس و دکوراسیون داخلی است که تاکنون توانسته است برای سازمان ها و مجموعه های معتبر و بسیار بزرگی، پروژه های متنوعی را انجام دهد.

شما می توانید برای اطلاع از هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل برای کسب و کار خود، با کارشناسان ما در مجموعه تماس برقرار کرده و از خدمات ما بهره مند شوید. همچنین می توانید برای سفارش اجرای ساندویچ پانل نیز از تیم متخصص ما بهره مند شوید.

همچنین بخوانید: 12 ویژگی یک کانکس فروشگاهی مناسب

هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *