خرید انواع ساندویچ پانل سقفی

گروه صنعتی Caren Altay از چهار برند Caren Panel، Caren Design، Caren Saze و Caren Connex تشکیل شده است.

به هنگام ساخت سازه بهترین گزینه برای ساخت بدنه و سقف ساندویچ پانل هستند. تنوع متریال در این محصول باعث افزایش کاربری آن در سازه ها شده است. در این مقاله ساندویچ پانل سقفی را معرفی و نکاتی را که باید در هنگام خرید انواع ساندویچ پانل سقفی رعایت نمود را عنوان می کنیم.

کاربرد ساندویچ پانل در ساخت سازه

شاید در ساخت ساختمان پیش ساخته ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای پوشش بدنه و سقف باشد. این محصول به علت دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد و ویژه جایگزینی بسیار مناسب برای انواع مصالح سنتی است. از مهم ترین ویژگی هایی که این محصول را برای ساخت سازه های پیش ساخته و یا استفاده در ساختمان های سنتی مناسب نموده است می توان به قیمت مناسب و عمر طولانی آن در مقایسه با انواع متریال های دیگر اشاره نمود. تنوع در تولید نیز از دیگر مزایایی است که به باز بودن دست مصرف کننده در هنگام انتخاب کمک می کند.

ساندویچ پانل سقفی

هر ساندویچ پانل از سه لایه مجزا تشکیل شده است. جنس دو لایه خارجی آن معمولا از فولاد و یا فلز بوده و لایه میانی از نوعی عایق تشکیل شده است. بهترین متریال در لایه میانی این محصول فوم پلی اورتان است. البته در ساخت لایه میانی می توان از فوم پلی استایرن و یا ترکیبی از فوم پلی استایرن و پشم سنگ نیز استفاده نمود. قیمت ساندویچ پانل سقفی با هر نوع از انواع فوم متفاوت است.

به علت مهم بودن سقف در سازه ها متریال تشکیل دهنده در آن نیز بسیار مهم است. برای همین هنگام خرید انواع ساندویچ پانل سقفی به نوع فوم میانی نیز توجه نمایید.

همچنین بخوانید: قیمت ساندویچ پانل ارزان

خرید انواع ساندویچ پانل سقفی

خرید و نصب انواع ساندویچ پانل سقفی

امروزه از ساندویچ پانل هم در سازه های پیش ساخته و هم سازه های سنتی استفاده می شود و ساندویچ پانل دیواری بهترین نوع پوشش برای دیوارهای هر نوع سازه است. هر ساندویچ پانل سقفی به گونه ای طراحی می شود که در کنار آن یک قطعه باعث پوشش دو قسمت ساندویچ پانل سقفی شود. این قطعه در هنگام بارندگی مانع از نفوذ رطوبت به داخل سازه می شود. به این کار در هنگام اجرای ساندویچ پانل اورلپ شدن لایه ها اطلاق می شود.

ورق ها و لایه میانی ساندویچ پانل باعث ایجاد ضخامت در این محصول می شود. ضخامت و تعداد لایه ها و همچنین نوع متریال لایه ها در هنگام خرید ساندویچ پانل سقفی بسیار با اهمیت است و قیمت این محصول را تعیین می کند.

انواع ورق ها در ساندویچ پانل سقفی

هر سازه بسته به نوع منطقه قرار گیری باید از متریال مناسب برای این منطقه در ساخت آن استفاده شود. همان گونه که گفته شد در ساخت ساندویچ پانل های سقفی از انواع ورق برای لایه های خارجی آن استفاده می شود. تنوع در ورق های استفاده شده باعث تنوع در تولید انواع ساندویچ پانل تهران می شود که هر کدام را برای استفاده در منطقه ای با شرایط آب و هوایی مخصوص مناسب می نماید.

ورق های مصرفی در تولید این محصول باید از نوع ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی باشند. برای همین جنس این ورق ها بیشتر از فولاد می باشد. ترکیب مواد دیگر با این ماده باعث می شود تا مقاومت آن در برابر رطوبت و خوردگی بیشتر شود. در صورتی که این ورق ها با آلومینیوم پوشش داده شوند نوع خاصی از ورق تولید می شود که به آلوزینک معروف است.

از ورق هایی که در ساخت ساندویچ پانل سقفی مورد استفاده قرار می گیرند می توان به این موارد اشاره نمود.

  • ورق آلوزینگ
  • ورق فلاشینگ
  • ورق شادو لاین
  • ورق دامپا
  • ورق آبرو
  • ورق گالوانیزه

همچنین بخوانید: ساندویچ پانل دیواری و مزایای استفاده از آن

خرید انواع ساندویچ پانل سقفی

چه نکاتی هنگام خرید انواع ساندویچ پانل سقفی مهم است؟

علاوه بر نکاتی که در بالا ذکر شد و رعایت آن هنگام خرید انواع ساندویچ پانل سقفی مهم است باید به چند نکته دیگر نیز در هنگام خرید توجه نمود:

  • مقدار ضخامت ساندویچ پانل سقفی از نکات مهم است. این ضخامت نباید بیشتر از 10 و کمتر از 4 سانتی متر باشد.
  • اورلپ بودن ساندویچ پانل سقفی نیز از نکاتی است که باید حتما هنگام خرید انواع ساندویچ پانل سقفی به آن توجه نمود. بدون این ویژگی رطوبت از فاصله مابین دو ساندویچ پانل سقفی به داخل سازه نفوذ خواهد نمود.
  • بعد از نصب ساندویچ پانل باید حتما از ایزوگام بر روی آن برای عدم ممانعت از نفوذ رطوبت به داخل استفاده نمود.
  • توجه نمایید که بعضی از انتخاب ها در هنگام خرید انواع ساندویچ پانل سقفی بر عهده مشتری است. اما حتما از افراد با تجربه و کارشناسان خبره در هنگام خرید انواع ساندیوچ پانل سقفی کمک بگیرید.

ساندویچ پانل کارن آلتای با سال ها تجربه در تولید این محصولات به شما در هنگام خرید می نماید. برای استفاده از مشاوره با کارشناسان از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

خرید انواع ساندویچ پانل سقفی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *