راهنمای خرید ساندویچ پانل و قیمت آن

گروه صنعتی Caren Altay از چهار برند Caren Panel، Caren Design، Caren Saze و Caren Connex تشکیل شده است.

در حال حاضر صنعت ساختمان با پیشرفت های مختلفی در زمینه های چون مواد و مصالح، تکنولوژی ساخت و نرم افزارهای طراحی همراه بوده است. خرید ساندویچ پانل و به کارگیری آن در سازه به عنوان نوعی مصالح ساختمانی آماده محسوب می شود که به صورت ساندویچ پانل دیواری یا سقفی طراحی و روانه بازار می شود که از دو لایه ورق و یک لایه میانی عایق تشکیل شده است.

این ساندویچ پانل ها توسط بسیاری از شرکت های تولیدی به صورت کاملا اتوماتیک تولید می شوند و نصب آن ها توسط تکنسین متخصص و با تجربه صورت می پذیرد؛ از این رو اگر به دنبال تهیه و خرید ساندویچ پانل سقفی یا ساندویچ پانل دیواری هستید، توصیه می کنیم به شرکت کارن آلتای مراجعه کنید تا اطلاعات کاملی در ارتباط با قیمت و نحوه خرید این محصول در اختیارتان قرار داده شود.

آشنایی اجمالی با ساندویچ پانل

ساندویچ پانل در واقع نوعی مصالح ساختمانی پیش ساخته و آماده به حساب می آید که دو طرف آن ورق های از جنس آلومینیوم، آلوزینک و یا گالوانیزه قرار داده می شود و لایه میانی آن عایق است و از ترکیبات سبک وزنی برخوردار می باشد. این ساندویچ پانل ها به صورت پانل دیواری، سقفی، سردخانه ای و دو رو صاف به صورت کاملا اتوماتیک تولید می شوند.

به طور کلی پوشش ورق های دو طرف ساندویچ پانل با چسب از دو طرف به عایق میانی پلی یورتان یا پلی استایرن متصل می شوند تا ساندویچ پانل تولید شود. امروزه شرکت های مختلفی از قبیل گروه صنعتی کارن آلتای در زمینه طراحی و تولید ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل سردخانه ای و دو رو صاف مشغول هستند و محصولات تولیدی را به بازار عرضه می کنند و متقاضیان خرید ساندویچ پانل، می توانند به صورت اینترنتی یا حضوری به ثبت سفارش محصول اقدام کنند.

همچنین بخوانید: خرید و فروش ساندویچ پانل تهران

خرید ساندویچ پانل

مزیت خرید ساندویچ پانل به جای مصالح سنتی

همانطور که اشاره شد، امروزه در صنعت ساختمان از مواد و مصالح ساختمانی نوین به منظور بهبود عملکرد سازه استفاده می شود. ساندویچ پانل در واقع جایگزین مناسبی برای محصولات سنتی چون سیمان، آجر، بلوک و … محسوب می شود که از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار است و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از کارفرمایان به خرید ساندویچ پانل و استفاده از آن در ساختمان اقدام کنند.

از ویژگی های منحصر به فرد پانل های ساختمانی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل و نصب سریع و آسان
  • هزینه مقرون به صرفه
  • عایق مناسب گرما، سرما، رطوبت و صدا
  • ضد حریق بودن
  • سبک وزن بودن
  • متناسب با انواع اقلیم ها
  • دوام و طول عمر بالا
  • تحمل فشار و بار زیاد
  • و …

کاربرد ساندویچ پانل سقفی و دیواری

انواع ساندویچ پانل در بسیاری از مکان ها به کار می روند و به دلیل عایق بودن (صرفه جویی در مصرف انرژی) و نصب سریع و راحت کاربرد گسترده ای در صنعت ساختمان دارند. از مهمترین کاربردهای ساندویچ پانل، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت سرویس بهداشتی
  • استفاده در ساخت سردخانه ها و کانتینرها
  • ساخت سالن های ورزشی، بار‌انداز و …
  • ساخت واحدهای امدادی
  • ساخت انبار غلات
  • و …

همچنین بخوانید: ساندویچ پانل دورو صاف یا اتاق تمیز چیست؟

خرید ساندویچ پانل

قیمت فروش ساندویچ پانل

بسیاری از شرکت های تولیدی در زمینه ساخت انواع ساندویچ پانل مشغول فعالیت هستند و محصولات تولیدی را از طریق نمایندگی های فروش به بازار عرضه می کنند. قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در بازار روز محصولات ساختمانی تحت تاثیر فاکتورهای مختلف تعیین می شود. از مهمترین عوامل موثر بر قیمت خرید هر متر مربع ساندویچ پانل، می توان به نوع پانل، ضخامت ساندویچ پانل، ضخامت ورق، طول پانل، طرح دار یا ساده بودن دو طرف پانل، نوع عایق و … اشاره کرد؛ بنابراین اگر به دنبال خرید ساندویچ پانل، توصیه می کنیم به نمایندگی های معتبر فروش مراجعه کنید.

راهنمای خرید ساندویچ پانل

اگر به دنبال بهبود عملکرد ساختمان هستید، بدون تردید به کارگیری انواع ساندویچ پانل در سازه گزینه مناسبی خواهد بود. ساندویچ پانل ها در واقع نوعی مصالح آماده هستند که از ترکیب دو پوشش فولادی گالوانیزه و یک لایه عایق در میان پوشش ساخته شده اند. کارخانه های تولیدی از روش اتوماتیک برای ساخت ساندویچ پانل بهره می برند و محصولات را به صورت مستقیم درب کارخانه یا از طریق نمایندگی های فروش به دست مشتریان می رسانند؛ از این رو اگر به دنبال خرید ساندویچ پانل هستید، توصیه می کنیم به شرکت های تولیدی معتبر چون گروه صنعتی کارن آلتای مراجعه کنید و اطلاعات مربوط به قیمت فروش و نحوه خرید را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: ساخت سوله پیش ساخته چگونه انجام می شود؟

خرید ساندویچ پانل

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *